Ben je klant bij KPN? Dan heb je een eigen e-mailadres. Een internetabonnement bij KPN gaat altijd gepaard met een e-mailadres. Deze eindigt altijd op @kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl of @freeler.nl. Om je e-mailadres van KPN te kunnen gebruiken heb je een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Deze heb je gekregen van KPN maar indien je deze niet meer terugvindt, kan je steeds contact opnemen met de KPN klantendienst.
Overal bereikbaarVia kpn.com webmail kan je eenvoudig op het internet je e-mails lezen en versturen. Dat betekent dat je op elke computer, laptop of smartphone eenvoudig kunt inloggen met je KPN Webmail. De enige voorwaarde is dat je apparaat verbonden is het met internet. Dat is meteen het grote verschil met een klassiek e-mailprogramma. Bij dergelijke programma’s kan je enkel je e-mails lezen en versturen vanaf je eigen computer. Met de webmail kan je bijvoorbeeld makkelijk in de trein e-mails lezen of versturen.
KPN webmail achtwoord vergetenKPN weet dat je hoofd soms al vol zit met tal van gebruikersnamen en wachtwoorden. Daarom maakt KPN je het gemakkelijk en probeert de internetprovider om voor al jouw producten een gebruikersnaam en een wachtwoord te creëren. Op die manier hoef je voor kpn.com/webmail maar twee zaken te onthouden. Natuurlijk kan het dan nog altijd gebeuren dat je een van de twee vergeet. Bij het inloggen kan je dan makkelijk je gebruikersnaam controleren want dit is je e-mailaccount. Log daarvoor in op “MijnKPN voor TV, internet en bellen” waar je al je e-mailaccounts terugvindt. Wachtwoord vergeten? Dan kan je via de pagina www.kpn.com/helpwachtwoord je wachtwoord wijzigen. Ben je niet thuis of kan je de vermelde pagina niet gebruiken? Bel dan naar 0800-0402 -7 dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar- waarna je een brief met je nieuw wachtwoord ontvangt. |
Voor meer info : website bezoeken |