Microsoft Office 365 voor bedrijven

Microsoft office 365 is anno 2018 de meest gebruikte office toepassing voor bedrijven en heeft veel voordelen bij bedrijven die direct alle bekende office oplossingen kunnen gebruiken. Zo heeft office 365 de bekende office applicaties als Word, Excel, Powerpoint en Outlook standaard tot zijn beschikking. Omdat office 365 in verschillende licenties beschikbaar is kan een bedrijf zelf bepalen wat voor hun interne proces het meest geschikt is. Met het bekende Microsoft Word is een krachtige tekstverwerker beschikbaar die veelvuldig gebruikt wordt. Met Excel kunnen eenvoudig calculaties worden gemaakt en of koppelingen met interne of externe databases voor reguliere rapportages. Powerpoint is en blijft de meest ideale tool voor het geven van presentaties en Outlook is voor de meeste mensen het favoriete mail programma.

Nog meer mogelijkheden bij office 365

Voor de bedrijven die nog meer mogelijkheden willen dan deze standaard office oplossingen zullen vaak een uitgebreidere licentie nemen waarbij er bijvoorbeeld gebruik kan worden gemaakt van Microsoft Access als database platform voor eenvoudige interne applicaties. Ook het gebruik van SharePoint voor het centraal werken met documenten en versiebeheer is een mogelijkheid om nog professioneler te werken. Wanneer er ook meer mogelijkheden voor e-mail beheer als ook activiteiten en agendabeheer noodzakelijk is dan kan het verstandig zijn om een Microsoft Exchange licentie binnen de office 365 te nemen. Vooral bedrijven vanaf 5 medewerkers zullen de voordelen van een uitgebreide office 365 ervaren.

Training Office 365

Omdat het gebruik van office 365 breed georiënteerd is kan het handig zijn om een goede training te volgen. Een office 365 training is hierbij een handige investering aangezien hier niet alleen alle mogelijkheden van de oplossing zelf worden behandeld maar ook de belangrijkste office producten kunnen worden getraind. Ook kunt u natuurlijk altijd een specifieke training Word, Excel of Powerpoint volgen waar nog meer mogelijkheden van de oplossingen worden getraind. Bekijk gerust ook even de website voor deze trainingen van TailorIT.

Voor meer info : website bezoeken

Hoe werkt een privé detective

Hoe werkt een privé detective? Een detective gaat vooral zo anoniem mogelijk op onderzoek uit om informatie te verzamelen. Tegenwoordig zijn er in Nederland verschillende bedrijven die dit doen. Alleen slechts een handje vol detectives zijn erkend door justitie. Dit betekend dat de informatie die ze verzamelen ook echt in de rechtbank gebruikt kan worden. De kosten van zo’n onderzoek kan meestal op de schuldige verhaald worden. Voor de rest werkt een privé detective vooral op basis van vertrouwen. De detective gaat aan de slag met belangrijke informatie om nog meer informatie te winnen. Bijvoorbeeld over overspel, het breken van een concurrentiebeding of fraude. Het maakt niet uit wat u precies te weten wil komen wij zoeken het voor u uit. Op basis van duidelijke afspraken gaan we kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen met een onderzoek.

Concurrentiebeding uitzoeken en bewijzen

Uw werknemer heeft mogelijk het concurrentiebeding geschaad. Uw werknemer is namelijk weggegaan maar blijft een maand later bij de concurrent aan de slag gegaan te zijn. Misschien nog erger is dat hij klanten heeft meegenomen of geheimen van uw bedrijf doorverteld. Ondanks dat er een concurrentiebeding in het contract staat moet u met bewijzen komen. U mag niet zomaar een boete opleggen of sancties aan uw ex-personeelslid. Een privé detective kan u helpen om bewijzen te verzamelen. Met deze bewijzen kan u uitzoeken of iemand schuldig is of niet. Daarnaast heeft u bewijzen voor een rechtszaak dat het concurrentiebeding inderdaad geschonden is. U kan de kosten van het onderzoek naast de boete verhalen op uw ex-werknemer. Zorg dus voor bewijzen met een concurrentiebeding onderzoek.

Verhaalsonderzoek bij belangrijke beslissingen

Bij de aankoop van een pand of nieuwe medewerkers is een verhaalsonderzoek belangrijk. U kan hiermee de historie van een persoon of pand achterhalen. Bijvoorbeeld of iemand een strafblad heeft of de behaalde diploma’s en werkervaring. Zelfs een identiteit van een persoon kan in theorie een leugen zijn. Met een verhaalsonderzoek kunnen we dit soort informatie achterhalen. We kunnen uitzoeken wie u echt voor u heeft zitten. Dit kan belangrijk zijn als u iemand een belangrijke functie gaat geven. Wij helpen dan ook graag met een gedegen onderzoek naar de identiteit van een nieuwe werknemer of de historie van een pand. Aarzel vooral niet om eens contact op te nemen met een privé detective. We kunnen veel meer voor elkaar betekenen, dan u vooraf in gedachten had. Met een verhaalsonderzoek kan u de informatie achterhalen die u nodig heeft voor een toekomstige medewerker. Wij zorgen ervoor dat u over alle informatie beschikt die u nodig heeft. Aarzel niet en bel ons direct voor een verhaalonderzoek.

Voor meer info : website bezoeken

De voordelen van een arbeidsdeskundig onderzoek

Een arbeidsdeskundig onderzoek is iets wat voor veel organisaties een relevante dienst is, het komt alleen weinig voor dat mensen weten dat een arbeidsdeskundig onderzoek de juiste oplossing is voor een probleem dat in veel gevallen niet eens gezien wordt. Een arbeidsdeskundig onderzoek is erg relevant voor veel problemen, voorafgaand aan het onderzoek bespreek je dit eerst met de potentiële consultant, deze bekijkt dan of hij/zij de juiste persoon is voor het probleem wat speelt bij de organisatie. Een arbeidsdeskundig onderzoek wordt veel gedaan bij problemen die gerelateerd zijn aan de werknemer, indien er onderlinge conflicten zijn of als een medewerker niet voldoende kennis/vaardigheden heeft om de functie te vervullen. Het schijnt zelfs wettelijk verplicht te zijn om een arbeidsdeskundig onderzoek te laten doen. Adxpert heeft veel adviseurs en onderzoekers in dienst die uw organisatie kunnen helpen.

Hoe gaat een arbeidsdeskundig onderzoek in zijn werk?

Als u bij een arbeidsdeskundig onderzoek wil gaat voor een snelle en secure afhandeling moet u kiezen voor Adxpert. Na vijf werkdagen kunt u al een rapportage verwachten over wat er in uw organisatie speelt, bovendien wordt u dan geadviseerd hoe uw organisatie het beste geïntegreerd kan worden om de boel weer op de rit te krijgen. De rapportage wordt opgesteld op basis van interviews met de werknemers, hierin wordt veel informatie verkregen en vervolgens wordt dit geanalyseerd. De adviezen die worden gegeven staan allemaal verwerkt in de rapportage, bovendien kunnen de adviseurs u helpen met de adviezen te implementeren.

Is een arbeidsdeskundig onderzoek relevant voor uw organisatie?

Een arbeidsdeskundig onderzoek is voor veel bedrijven van toegevoegde waarde, vaak is het alleen niet duidelijk of dit wel de juiste optie is. Om hierachter te komen kunt u een afspraak maken met een adviseur van Adxpert, jullie bespreken dan samen het probleem en kijken in hoeverre jullie elkaar van dienst kunnen zijn. De contactgegevens staan op de website, bovendien staat hier wat meer informatie over wat een arbeidsdeskundig onderzoek precies inhoudt. Adxpert heeft al jarenlang ervaring in het adviseren van bedrijven op allerlei verschillende vlakken, wellicht kunnen ze uw organisatie ook helpen.

Voor meer info : website bezoeken

Goed personeelsadvies

Uw werknemer zit al voor een lange tijd ziek thuis, u wilt graag de goede kandidaat vinden voor een bepaalde functie of het team functioneert niet meer zoals het hoort en de ene ruzie naar de andere ontstaat. Herkent u één of meer van deze dingen en wilt u graag hulp bij het doen van de juiste beslissingen? Simpra helpt u hierbij door middel van goed personeelsadvies!

Voor welke zaken Simpra inschakelen?

Simpra kan u op veel gebieden helpen. Kort gezegd kan Simpra met al uw vragen over personeel u advies geven. Zoals u net al heeft kunnen lezen geeft Simpra personeelsadvies over zaken als langdurige ziekte, openstaande vacature, niet functionerend team en ruzie tussen de personeelsleden. Maar er is meer, Simpra kan u ook personeelsadvies geven over zaken als een goed passend salaris vinden voor uw werknemers of u heeft een werknemer en u weet niet wat u met hem aan moet, ontslaan, of niet? Maar heeft u een andere kwestie waarbij u echt deskundig personeelsadvies nodig heeft? Geen probleem, dan ga ik samen met u om de tafel zitten om te kijken wat ik voor u kan betekenen.

Waarom Simpra voor personeelsadvies?

Bij het geven van personeelsadvies staan ontwikkeling, de balans tussen werk en privé en duurzaamheid centraal. Ontwikkeling is voor mij het centraalste begrip bij het geven van personeelsadvies. In mijn visie is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen persoonlijke ontwikkeling. En dan hebben we nog duurzaamheid. Over een aantal jaar zullen sommige functies niet meer bestaan, misschien is het dan handig om daar nu alvast rekening mee te houden zodat u de goede mensen behoudt voor uw organisatie.

Ik werk erg onafhankelijk, als u mij inhuurt huurt u mij echt in, en niet mijn mening. Mijn ervaring in de psychologie helpt om de juiste gesprekken te voeren en om daardoor het juiste personeelsadvies te geven.

Weet u niet meer hoe u nu verder moet? Neem dan contact met mij op via www.simpra.nl en bel of vul het contactformulier in zodat we een gesprek kunnen plannen en kunnen kijken hoe ik u van dienst kan zijn!  

Voor meer info : website bezoeken

Incassobureau zoeken

Voor mijn bedrijf moet ik een incassobureau Van Loon zoeken. Wij zijn een groothandel bedrijf en hebben elke dag met detailhandel mee te maken. Wij zijn al tien jaar bezig en ons bedrijf loopt goed. Onze klanten betalen altijd hun facturen netjes op tijd en meestal hebben wij geen problemen daarmee. Helaas is dat wel gebeurd laatste twee maanden en hebben wij paar open facturen, waarvan wij graag het geld willen ontvangen. We hebben er alles aan gedaan om het zelf de factuur bedragen binnen te halen. We hebben in het verdelen incasso bureaus moeten inschakelen en dat koste ons alleen maar geld en tijd, daarom wilde wij dit keer het zelf doen. Jammer is dat ons ook niet gelukt en hebben wij nu weer een incassobureau nodig.

Incasso trajecten

Maar hoe verlopen incasso trajecten? Er zijn verschillende stappen die doorgelopen moeten worden zodat een incasso medewerker aan de slag kan gaan met je debiteur en het geld kan verzamelen die je nog mist. Als eerst krijgt de debiteur nog de laatste 14 dagen om het geld over te maken zonder extra kosten. Daarvoor moet er een 14-daagse brief aangemaakt worden. Vervolgens versturen. Daarna gaat de incassomedewerker aan de slag om te bellen, facturen te sturen en er alles aan doen om het geld te kunnen verzamelen.

Van Loon Incassobureau

Op internet heb ik van Loon incassobureau gevonden. Het is een combinatie van een incasso en advocatenkantoor, waar medewerkers door middel van correcte, slagvaardige en snelle werkwijze een slagingspercentage van 89% hebben. Op die manier zorgen zij voor het verzamelen van je factuur bedragen bij verschillende debiteuren. Binnen 24 uur hebben zij al een sommatiebrief aangemaakt en verstuurd. 

Incasso Advocaten van Loon kan het snel, netjes en zonder te veel extra kosten het voor je regelen!

Voor meer info : website bezoeken