Perfecte oplossing

Wil je de voordelen van een telefoondienst ervaren? Als ondernemer vind je het belangrijk dat je altijd bereikbaar bent voor je klanten. Toch is dit niet zo makkelijk als je denkt en is een inbound callcenter misschien wel de perfecte oplossing. Met een persoonlijke telefoniste denken je klanten dat je iemand op kantoor in dienst hebt genomen. Je komt professioneel over omdat, je iemand hebt die de telefoontjes voor je aanneemt en vragen beantwoord. Wanneer er nieuwe klanten zijn, kunnen deze weer worden teruggebeld wanneer jij tijd hebt.  

Wanneer er veel deadlines aankomen kunnen de telefoontjes gemakkelijk worden opgevangen. Omdat je als ondernemers flexibele tijden en opdrachten hebt, is een telefoondienst ideaal. Je kan de abonnement aanpassen op de drukte. Naast het aannemen van telefoontjes kan een telefoniste ook je agenda beheren, e-mails beantwoorden en afspraken maken. Binnen één uur kan er al een persoonlijke telefoniste klaarstaan die de klanten alle nodige aandacht kan geven die ze verdienen 

Het team heeft al vijf jaar ervaring met deze dienstverlening en is er van verzekerd dat ze je klanten goed te woord zullen staan. Zij vinden kwaliteit heel belangrijk en zorgen ervoor dat ze genoeg kennis van de onderneming, producten en diensten hebben voordat ze beginnen. Door een persoonlijke telefoniste wordt je klantencontact ook geoptimaliseerd en dit is altijd voordelig voor een bedrijf. Je wilt niet dat klanten klachten gaan krijgen over de manier waarop zij telefonisch worden behandeld. Tussen 08.00 en 18.00 een telefoniste aannemen is dus op meerdere vlakken ideaal. Soms heb je ook meer vrije tijd voor jezelf nodig en met een persoonlijke telefoniste is dit zeker mogelijk. Bij de meeste services kan je gratis een proefperiode aanvragen om de diensten 30 dagen uit te proberen, misschien gaat er wel een nieuwe wereld voor je open en raak je enthousiast! 

Voor meer info : website bezoeken