The Alternative
Image default
Bedrijven

Dit zijn nieuwe modemerken die je zeker in de gaten moet houden!

Ben jij geïnteresseerd in de nieuwste mode? Houd jij altijd de laatste trends in de gaten? Ben jij op zoek naar de nieuwste kleding? Dan weet jij vast welke merken er helemaal in de mode zijn! Echter veranderen trends altijd zo snel dat nieuwe kleding elke week tevoorschijn komt. Ben jij op zoek naar gloednieuwe modemerken? Lees dan snel verder!

Daily Paper

Daily Paper is een modemerk voor mannen en vrouwen gevestigd in Amsterdam, opgericht in 2012. Geïnspireerd door het eigen Afrikaanse erfgoed van de oprichters, evenals een passie voor hedendaagse mode, staat Daily Paper bekend om zijn confectiekleding en zijn accessoires. Het merk verkoopt bovendien ook tassen en mutsen. De kleding die het merk verkoopt is van hoge kwaliteit. Dat maakt de kleding ook iets prijziger.

Black Bananas

Black Bananas is een Nederlands modemerk opgericht door Wesley Balknikker. Hij liet zich inspireren door de tropische invloeden van het Caribische eiland. Denk aan een palmboom, een kokosnoot, een watermeloen en een banaan. Hij koos uiteindelijk voor een banaan omdat de vertaling ‘banaan’ ook gek, gek en cool betekent. Om de naam sterk te maken is het woord ‘black’ toegevoegd. Al snel werd de naam Black Bananas geassocieerd met het logo en werd het merk een feit. De doorbraak van dit modemerk Black Bananas kwam zo’n zes jaar geleden. Het begon met 10 winkels, maar het heeft er nu 210. Kortom, een modemerk dat in korte tijd enorm populair is geworden!

Suspicious Antwerp

Als je Suspicous Antwerp nog niet hebt gezien, moet je zeker dit nieuwe merk gaan ontdekken! De kleding van Suspicious Antwerp is ontworpen door twee Belgische jongens. Momenteel maken ze alleen shirts en sweaters met hun logo, maar zij hopen dat ze dit snel uitbreiden. Het kopen van hun kleding is niet erg eenvoudig, omdat ze altijd alles op korte termijn verkopen. Houd dus hun Instagram in de gaten als ze iets van ze willen kopen. Hun doelgroep bestaat overduidelijk uit millennials. Dat zie je immers aan de hoeveelheid influencers die leuke foto’s plaatsen op sociale media met de kleren.