Wat vindt u ervan als medewerkers klagen over problemen die eerder altijd onopgemerkt zijn gebleven? Hoe gaat u überhaupt om met de klachten van het personeel? Ik denk dat u weet waar ik naartoe wil. De tevredenheid van uw medewerkers is iets dat kan definiëren of uw personeel optimaal presteert of gelimiteerd presteert door gevoelens en irritaties die niet helpen bij het bevorderen van de productiviteit van uw medewerkers. Het is daarom belangrijk om regelmatig of in ieder geval tijdig een medewerkerstevredenheidsonderzoek uit te voeren. Dit onderzoek bevordert uw kennis op het gebied van de problemen, irritaties en verbeterpunten binnen uw organisatie. Want een organisatie of bedrijf die niet goed luistert naar zijn medewerkers kan rekenen op klachten. Dus een onderzoek naar de tevredenheid van uw medewerkers kan zeker geen kwaad. Dit onderzoek kan veel tijd kosten vooral als u een goed onderzoek wilt die uw bedrijf kan helpen met het verbeteren van de punten die naar voren komen uit de resultaten van zo een onderzoek. Een externe partij lijkt dan zeker een goede oplossing vooral als zij gespecialiseerd zijn in het afnemen van zo een onderzoek. Uit het resultaat van MTO’s komt vaak naar voren dat er toch wel echt iets speelt bij de werknemers of dat er zeker wel wat verbeterpunten zijn. De verbeterpunten zijn in dit geval belangrijk voor u vooral als u bijvoorbeeld het moreel van de werknemers wilt verhogen. Na het invullen van de online vragenlijst en het voeren van de 1 op 1 gesprekken zult u een gedetailleerd rapport ontvangen. Naast het overzicht met alle punten geven wij ook nog ons advies dat zal fungeren als opzet van een nieuw stappenplan om de nieuwe doelen te realiseren. Het werk kan stressvol zijn en veel druk zetten op een werknemer. Er zijn zelfs soms veiligheidspunten die beter kunnen en die voor een werkgever onbekend zijn. Wilt u nou alles weten over uw personeel en een beter inzicht hierover krijgen? Dan kunt u contact op nemen met Carrièrepoort. |
Voor meer info : website bezoeken |