The Alternative
Image default
Management

Small business ideas to start from home

 

Ideeën voor een klein bedrijf vanuit huis

 

1. Open een online boetiek

Houdt u van mode en deelt u uw gevoel voor mode graag online? Dan is het starten van een online modezaak misschien wel iets voor jou. En je hoeft niet meteen een modeontwerper te zijn – in plaats daarvan kun je dropshipping gebruiken om je eigen opties te creëren.

 

Met jurken, schoenen, badmode, accessoires en meer, kunt u uw eigen online bedrijf opbouwen. Gebruik Shopify’s product sourcing app om verbluffende productfoto’s en social media posts te maken, en word een trendsetter met een massale aanhang.

 

Met apps als MyOnlineFashionStore kun je verschillende stijlen importeren in je Shopify-winkel.

 

2. Verkoop zelfgemaakte producten

Als je een creatieveling bent – of het nu zeep, kaarsen, sauzen of vazen zijn – dan heb je de perfecte mogelijkheid om een online bedrijf te beginnen: Je hebt echte controle over het product.

 

In tegenstelling tot de andere concepten in deze blog, terwijl je wel te maken hebt met de scheepvaart en voorraadbeheer, kunt u uw online bedrijf te beginnen op een zeer kleine schaal: gewoon bestellen producten, of houd een kleine hoeveelheid van de voorraad tot je zeker weet dat je kunt verkopen je ’s producten zijn uitstekend.

 

Veel van Shopify’s creatieven zijn begonnen met de verkoop aan vrienden en familie thuis of via Etsy, en zijn daarna langzaam uitgegroeid tot een full-time online bedrijf met producten waar constant vraag naar is.

 

Let op: Als u producten verkoopt die gerelateerd zijn aan voedsel, cosmetica en andere consumentenproducten, moet u mogelijk voldoen aan strenge overheidsvoorschriften.

 

3. Verdien geld aan uw publiek

In de informatiemaatschappij waarin we leven, is het vermogen om de aandacht van mensen te trekken en vast te houden van onschatbare waarde. Zo waardevol dat bedrijven er graag voor betalen, en content creators kunnen deze vaardigheid gebruiken om een online bedrijf te starten met meerdere inkomstenstromen.

 

Of ze je nu volgen op YouTube, Instagram of een blog (bij voorkeur een combinatie van online kanalen), je kunt je publiek op een aantal manieren te gelde maken.

 

Merk gesponsorde berichten

partner (deelnemer) worden

(Digitale) producten verkopen

Patron

een combinatie van deze

Als u uw publiek wilt gebruiken als een monetization model, moet u betrokken zijn op lange termijn. Op het juiste spoor komen kan enkele maanden duren. Maar je hebt geen miljoenen volgers nodig. Instagram-gebruiker Kat Gaskin verdiende 10.000 dollar met slechts 3.000 volgers.

 

4. Huisdieren

De huisdierenwereld biedt veel mogelijkheden voor ondernemerschap. De industrie is bijna 100 miljoen dollar waard, wat aantoont dat de vraag gegarandeerd is, en dat geldt ook voor jouw (startende) bedrijf. Je kunt producten en diensten verkopen aan huisdieren en hun baasjes; accessoires, boodschappen, speelgoed, trimsalons, uitlaatservices of gedragslessen.

 

MyCartoon drukt gepersonaliseerde prints op producten voor huisdieren: van mokken tot schilderijen en alles daartussenin.

 

5. Abonneer u op

Online abonnementen zijn populairder geworden door corona en lockdowns, maar bestaan al langer. Ze zijn geweldig voor ondernemers met actieve en betrokken gemeenschappen. Net als bij andere abonnementen, betalen klanten een maandelijks of jaarlijks bedrag in ruil voor virtuele goederen of diensten.

 

Abonnementen zijn geweldig voor content die alleen voor leden is bestemd, op websites en voor bedrijven in de winkel die ook online sessies aanbieden. Yogastudio’s, sportscholen, nachtclubs en kunstscholen zijn voorbeelden van bedrijven die van dit businessmodel kunnen profiteren.

 

Aangezien de inhoud achter een paywall zit en alleen toegankelijk is voor abonnees, kun je ook exclusieve livestreams hosten om downloadbare inhoud aan te vullen (of te vervangen).

 

Hoe je dit idee ook formuleert, zorg er wel voor dat je je content altijd in een rustige omgeving opneemt, zodat alles duidelijk te horen is en zonder afleiding.

 

Het is ook een goed idee om e-mailmarketing te gebruiken om uw abonnees op de hoogte te houden van nieuwe inhoud. E-mails, voorbeeldvideo’s en verhalen van tevreden klanten zijn een geweldige manier om mensen enthousiast te maken over de lancering van een nieuw product of een nieuwe dienst.

 

Met Shopify kunt u meteen beginnen met uw abonnementenbedrijf. Zorg er alleen wel voor dat je bij het toevoegen van een nieuw product duidelijk in de naam en beschrijving vermeldt dat het om een abonnement gaat.

 

 

business management 

vacatures

https://auto-verkopen-belgie.com/nl/pagination/22.html

 

 

https://www.newbusinessmanagement.com/